Girafariglove Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Long time no see till alla som kommer ihåg mig. Till er andra...synd...aja...kommer inte vara hyper activ eftersom jag heldre spenderar onödigt mycket tid på dA, FA eller på MSN, yahoo eller Skype. Nog om det. Jag vill ha lite hjälp med mitt lag på Diamond. Såhär ser det ut nu. Vill ha hjälp med attacker och items bara. Ska inte byta ut någon pokemon. Girafarig/Raffan Female Psychic/Normal Rash Psychic, Grass knot, Stomp, Crunch Golduck/Rick Male Water Docile Surf, Ice beam, Confusion, Aqua jet Hippowdon/Indiana Male Ground Naive Earthquake, Ice fang, Yawn, Strength(temporarily) Stealth Rock Crobat/Sage Female Poison/Flying Hasty Wing attack, Cross poison, Bite, Haze Rapidash/Elding Female Fire Mild Flamethrower, Stomp, Poison jab, Mega horn Lopunny/Bunny Female Normal Calm Return, Dizzy punch, Thunderbolt/Shock wave, Shadow ball Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Girafarig @Leftover Magic Coat Psychic Grass Knot Wish / Reflect / Light Screen Golduck Icebeam HiddenPower/electric/Psychic Hypnosis/Surf Aqua jet Resten vet jag inte. Det beror på vad du ska ha de till, movesetet för Girafarig rekommenderar jag om den ska leda teamet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DjLudde Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Min edit Girafarig/Raffan Female Psychic/Normal Rash Psychic, Grass knot, Stomp, Crunch Golduck/Rick Male Water Docile Surf, Ice beam, Psychic, Aerial ace (mot gräs) Hippowdon/Indiana Male Ground Naive Earthquake, Ice fang, Thunder fang (mot vatten), Crunch Crobat/Sage Female Poison/Flying Hasty Air slash, Cross poison, Dark pulse, Steel wing Rapidash/Elding Female Fire Mild Flamethrower, Sunny day (Flame thrower skadar mer + du kan atackera direkt med Solarbeam, Poison jab, Solarbeam (mot vatten) Lopunny/Bunny (inte jätte bra p.ga dåli mot fight och kan tyvär inte lära sej någon atack som e bra mot fight...) Female Normal Calm Return, Jump kick, Thunderbolt, Shadow ball Det här e ungefär hur på sättet som ja kör, tycker det går rätt bra :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Är laget anpassat för Wi-fi matcher? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg