Girafariglove Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Är detta rätt plats eller inte? Iaf...finns det någon plats här eller nån annan stans där man kan rollspela? eller starta en egen grupp kanske? bäst en mod svarar på detta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Det är nästan ett helt år sen jag var här senast så...hur gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Du kan skapa ett eget rollspel i allmänt skulle jag tro, kommer delta och vara serious om du gör ett bra rollspel, tror många andra håller med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Personligen tycker jag nog det är säkrast att göra ett gruppforum för då slipper man alla godmodders. Annars kan man gott och väl göra det här i allmänt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.