KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Jo nu är det så att folk inte kan joina min source dedicated server. Jag har internet och allt men dom kan inte. Jag skrev 1 gång sv_lan 0 kan det gjort nåt? Och vad ska jag skriva in det var drf? Tacksam för svar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Har du router? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Japp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Öppna portarna. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Hur? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Hur öppnar jag portarna då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 www.portforward.com Du ska alltså öppna portarna 27015 Gå in där och leta upp spelet och din router sen står det hur man ska göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag förståd inte sidan. Kan nån skriva eller skicka en svensk guide? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Snälla kan nån svara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CheatingB33 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Snälla kan nån svara. ett tips är att inte skapa en server om du inte vet hur man öppnar en simpel port, Vänta tills du blir äldre och lärt dig ett och annat om det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg