The Moose Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) http://www.fotothing.com/photos/d73/d73d11dfd7f8fa74333f8409a048dcb3.jpg Dags att dra igång den tredje upplagan av våra spelkvällar som runnit ut i sanden en aning. Själv har jag sportlov vecka 9 men till er som har sportlov tidigare eller eventuellt efter kan också sätta igång och arrangera. Själv gör jag ett förslag på en tänkbar spelkväll som alla kan deltaga i p.g.a det är helg, Lördagen den 21:e Februari. Spel som spelas: ? Kom med förslag på spel vi ska spela denna kväll! Själv är jag väldigt sugen på Left 4 Dead! Glöm inte att skriva era gamertags! Gamertags: The Moose - Yalliqhan (med Q) Husko - h.achkar XzamX - TwiinX Vwone - Viktor0226 Tidigare spelkvällar... http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...;hl=Spelkv%E4ll http://www.fuska.se/forum/index.php?showto...;hl=Spelkv%E4ll Redigerat 11 Februari 2009 av The Moose Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) AAHH!! En bild från nån från Lost Planet!! :'D Redigerat 7 Februari 2009 av kawa94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 call of duty 5? ellr skate2? ellr vf inte saints row 2?? ;P Gamertag: h.achkar ska fixat mitt live så fort som möjligt.. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 AAHH!! En bild från nån från Lost Planet!! :'D Älskar Snow Pirates, they're awesomeeee! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) I'm in, dude :D GT: TwiinX Redigerat 7 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2009 Om jag lyckas fixa live så har jag ghwt + gta 4 Helst gta 4. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Jag är med om vi spelar Lost Planet Colonies. Tror inte många har den dock, kanske första versionen.. Även. - CoD 4 - Halo 3 Redigerat 8 Februari 2009 av kawa94 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag är med om vi spelar Lost Planet Colonies. Tror inte många har den dock, kanske första versionen.. Även. - CoD 4 - Halo 3 Är lätt med på Lost Planet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Lost Planet! Yeah! :'D Men har du colonies edition? om inte kan vi inte spela tillsammans. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Lost Planet! Yeah! :'D Men har du colonies edition? om inte kan vi inte spela tillsammans. :/ Hmm vad är colonies edition? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Lördagen den 21:e Februari är ju inte under sportlovet! :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Lördagen den 21:e Februari är ju inte under sportlovet! :o So? Eftersom dom flesta har sportlov olika veckor tänkte jag att det kunde vara bra med en helgdag så alla kan vara med åtminstone en kväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.