shoobree Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Det blev FIFA 09 kväll med Samir. ;) Haha. Jag är sugen på en revansch, då j*vlaR! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 23 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Det blev FIFA 09 kväll med Samir. ;) Haha. Jag är sugen på en revansch, då j*vlaR! Ikväll? Bring it! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 (redigerat) Oh yeah! Nu j*vlar ska det liras FIFA 09 här :D olala, så sugen på revansch..! EDIT: När blir det en riktig spelkväll? Där vi alla kan lira tillsammans :D Vad sägs om Halo 3 eller nåt? Redigerat 23 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 23 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2009 Halo 3 på fredag? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Halo 3 på fredag? =) Jag e på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 L4D ikväll? :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 L4D ikväll? :) oh yes babe!! :D ge maj din gamertag :D söker efter folk som spelar "left4dead" jag heter:DXFusion798 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 L4D ikväll? :) oh yes babe!! :D ge maj din gamertag :D söker efter folk som spelar "left4dead" jag heter:DXFusion798 Min gamertag står på första sidan av denna tråd. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 L4D ikväll? :) oh yes babe!! :D ge maj din gamertag :D söker efter folk som spelar "left4dead" jag heter:DXFusion798 Min gamertag står på första sidan av denna tråd. :P Men va tusan!! Har ju tjatat jämt i denna tråd om det är folk som vill lira L4D, men ingen vill ju. Lirar ni än? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag hänger nog med på L4D. När? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 24 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 Jag hänger nog med på L4D. När? Du hade ju inte det. :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 24 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 24 Februari 2009 (redigerat) Haha, jo då! Redigerat 25 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.