ggdover Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 men ska vi säga left4dead på... fredag?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 men ska vi säga left4dead på... fredag?? Vad sägs om ikväll eller imorgonkväll, kan inte på kvällen på fredag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ggdover Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 men ska vi säga left4dead på... fredag?? Vad sägs om ikväll eller imorgonkväll, kan inte på kvällen på fredag. ajdå, tänkte typ fredag eller lördag för då kan man ju sitta uppe hela natten :P men visst, vi kan spela ikväll eller imon :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 men ska vi säga left4dead på... fredag?? Vad sägs om ikväll eller imorgonkväll, kan inte på kvällen på fredag. ajdå, tänkte typ fredag eller lördag för då kan man ju sitta uppe hela natten :P men visst, vi kan spela ikväll eller imon :) Vad sägs om 19.00 ikväll? Din gamertag? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vwone Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Lätt ikväll! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Okej. Left 4 dead ikväll. :) Förresten, guys! Adda mitt gamertag: TwiinX //XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Left 4 Dead 19.00 ikväll! LET'S KILL SOME ZOMBIES!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 25 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Sorry guys! Hann inte fixa spelet :( Fixade istället CoD WaW ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 25 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2009 Sorry guys! Hann inte fixa spelet :( Fixade istället CoD WaW ^^ :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 (redigerat) Hörrni! Tror att jag inte ska fixa L4D eftersom man har spelet till PC. Kan vi inte köra Jenga Tower? Halo 3 menar jag då. Redigerat 26 Februari 2009 av XzamX Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 26 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Hörrni! Tror att jag inte ska fixa L4D eftersom man har spelet till PC. Kan vi inte köra Jenga Tower? Halo 3 menar jag då. Haha lol, ser kul ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 26 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2009 Hörrni! Tror att jag inte ska fixa L4D eftersom man har spelet till PC. Kan vi inte köra Jenga Tower? Halo 3 menar jag då. Haha lol, ser kul ut. Haha, mm. Dock är jag hemma hos farmorn just nu, lol. Men, iaf.. Blir det nån spelkväll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.