Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Ifall du har den senaste uppdatering så finns inte det en STOR chans att du blir bannad.

Har nt senaste uppdatering :( stor risk då?

edit: har några orignala spel kan jag inte då sätta in en orignala spel o "upptatera"

kan man bli bannad då?

Redigerat av Husko
Skrivet

GoW 2 kom ut på piratebay och andra sidor ungefär 2 veckor innan release dagen. Många blev bannade så det är bäst att du startar spelet på release dagen eller nåt ^^

Well, du kan ju lira ett spel som kommer ut innan release dagen men var säker så att du inte är connectad till live.

Skrivet

GoW 2 kom ut på piratebay och andra sidor ungefär 2 veckor innan release dagen. Många blev bannade så det är bäst att du startar spelet på release dagen eller nåt ^^

Well, du kan ju lira ett spel som kommer ut innan release dagen men var säker så att du inte är connectad till live.

okej låter bra.

Har en fråga till...

Hur kan don veta att jag har flasht min 360?

Skrivet (redigerat)

Vad jag tror så..

Du får inte connecta till live när du spelare ett spel som kommer ut på internet 2 veckor före release dagen.

Glöm inte att stealtha också!

Redigerat av XzamX

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...