Husko Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Hej. Har flash min 360 men undrar om man lira live e det STOR risk att man bli bannad? % ? Citera
shoobree Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Ifall du har den senaste uppdatering så finns inte det en STOR chans att du blir bannad. Redigerat 7 Februari 2009 av XzamX Citera
Husko Skrivet 7 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 7 Februari 2009 (redigerat) Ifall du har den senaste uppdatering så finns inte det en STOR chans att du blir bannad.Har nt senaste uppdatering :( stor risk då?edit: har några orignala spel kan jag inte då sätta in en orignala spel o "upptatera" kan man bli bannad då? Redigerat 7 Februari 2009 av Husko Citera
360Xbox Skrivet 7 Februari 2009 Rapport Skrivet 7 Februari 2009 Jag skulle då inte ta risken... Citera
shoobree Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Du måste hålla din flash uppdaterat. Du flashade här om dan, right? Då kan du väll vara trygg. Citera
ufomatte Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Så länge du inte spelar spel som släpts nyligen så blir du inte banad B) Citera
Husko Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2009 Så länge du inte spelar spel som släpts nyligen så blir du inte banad B)Varför? :S Citera
shoobree Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 GoW 2 kom ut på piratebay och andra sidor ungefär 2 veckor innan release dagen. Många blev bannade så det är bäst att du startar spelet på release dagen eller nåt ^^ Well, du kan ju lira ett spel som kommer ut innan release dagen men var säker så att du inte är connectad till live. Citera
Husko Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2009 GoW 2 kom ut på piratebay och andra sidor ungefär 2 veckor innan release dagen. Många blev bannade så det är bäst att du startar spelet på release dagen eller nåt ^^ Well, du kan ju lira ett spel som kommer ut innan release dagen men var säker så att du inte är connectad till live. okej låter bra.Har en fråga till... Hur kan don veta att jag har flasht min 360? Citera
Husko Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) vilka sett kan dom märka att jag har flash 360.=/? Redigerat 8 Februari 2009 av Husko Citera
shoobree Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Vad jag tror så.. Du får inte connecta till live när du spelare ett spel som kommer ut på internet 2 veckor före release dagen. Glöm inte att stealtha också! Redigerat 8 Februari 2009 av XzamX Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.