Morbid Desiré Skrivet 5 April 2004 Rapport Dela Skrivet 5 April 2004 Nån som behöver hjälp på Pokemon röd, blå guld eller crystal? Skriv då problemet här så ska jag försöka hjälpa er!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
game_freak Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 hej! vart kan man fånga mew på crystal :o <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pokecard Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 mew kan man inte fånga på crystal -_- ledsen :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 mew kan man inte fånga på crystal -_- ledsen :( med gameshark ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Men Gameshark är ju samma sak som att hacka en männska!!! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 (redigerat) På vilken level lär sig Heracross attacken "Mega Horn"????? Redigerat 7 April 2004 av The Pyr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 Vart kan man fånga Heracross?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 Jag vet inte vilken lv. den lär sig Megahorn (förmodligen en ganska hög), men jag vet att man kan fånga den i träd. Gör Headbutt på ett träd och hoppas på att den ramlar ner. Den är mycket sällsynt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Unknown Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 (redigerat) hur får man vatten badge (nålen) ???????? :unsure: (på crystal) Redigerat 10 April 2004 av Unknown Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Man ska i alla fall kunna fånag Mew på röd/blå. Gör som det står på denna sidan bara!!! http://pokedex.kary.ca/catchmew.shtml Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 10 April 2004 Rapport Dela Skrivet 10 April 2004 Vad gör GS bollen och vart får man den????????? Finns den på guld???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Morbid Desiré Skrivet 11 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 11 April 2004 Vet inget!!! Cool sida jag tror jag ska prova!! Funkar det för dig?? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg