ixam Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Hej, jag undrar om jag ska skaffa xbox360. Alla mina kompisar Xbox360 har gått sönder och de säger att ps3 är bättre så jag undrar om risken att den går sönder (eller får red ring of death, eller vad det kallas) är stor? För grafiken är i stort sett likadan tycker jag + att 360 är snyggare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kawa94 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Håller inte med om att 360 är snyggare.. RROD finns det alltigt en risk men den är betydligt mindre sen Core versionen. Btwej, vad tror du att du får för svar i ett 360 forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Det e ingen större risk att den går sönder om du lägger den ner och inte rör konsolen när du spelar och sen e den mycket billigare ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Go for it! Köp en 360. Vad jag vet så har HDMI versionerna mindre risk att få RROD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Köp ett 360, skicka på lagning om den gå sönder och 2 veckor senare fortsätter du spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 De nya versionerna har en drastisk minskad risk för att gå sönder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.