JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 En websida jag vill gå in på funkar inte! Jag har provat både firefox och internet explorer men ingen av de webläsarna funkar inte! :( Men det funkar att gå in på andra hemsidor Vill helst inte säga vilken hemsida det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 (redigerat) Hemsidan är kanske nere då :huh: , vilken hemsida är det förresten så jag kan kolla om den funkar för mej. Redigerat 8 Februari 2009 av MrTast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 erkänn att det är typ the pirate bay Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RazerInc Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 det är nog pirate bay.... funkar inte för mig häller :rolleyes: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 det är nog pirate bay.... funkar inte för mig häller :rolleyes: ja, den funkar inte för mig heller, han tror nog det är olagligt att vara inne på thepiratebay :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Vet ngn hur man gör? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 det är nog pirate bay.... funkar inte för mig häller :rolleyes: ja, den funkar inte för mig heller, han tror nog det är olagligt att vara inne på thepiratebay :blink: Funkar heller inte för mej, men måste ju vara knäpp om man tror tpb är olagligt :D Vet ngn hur man gör?Vänta tills sidan är uppe. Det finns inget annat att göra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Är det bara jag som inte kan komma in på swebits? :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Vet ngn hur man gör?Vänta tills sidan är uppe. Det finns inget annat att göra. Vadå vänta tills sidan e uppe??Den funkar ju inte ens! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Vet ngn hur man gör? Vänta tills sidan är uppe. Det finns inget annat att göra. Vadå vänta tills sidan e uppe??Den funkar ju inte ens! nej serven är väl prolly nere Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Vet ngn hur man gör? Vänta tills sidan är uppe. Det finns inget annat att göra. Vadå vänta tills sidan e uppe??Den funkar ju inte ens! /sigh. Du får f*n vänta tills sidan är uppe innan du kan komma in <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Är det bara tillfälligt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg