Hoppa till innehåll

Guldbröllop? Vad Är Det?


Aralk

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har en liten fråga. En av mina simmar i sims2 är en sån där 'familj-inriktad' person. Han vill ha barn, barnbarn o.s.v men hans högsta önskan är att 'uppnå guldbröllop'. Vad innebär det? Om det är någon som har svaret så berätta gärna för mig! Jag vill försöka få honom att ha platinahumör resten av livet, och då måste jag ju uppfylla den där högsta önskan. Så snälla snälla, om ni har någt hum om vad det kan innebära att uppnå guldbröllop,skriv tillbaka!

/Aralk

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Jag har en liten fråga. En av mina simmar i sims2 är en sån där 'familj-inriktad' person. Han vill ha barn, barnbarn o.s.v men hans högsta önskan är att 'uppnå guldbröllop'. Vad innebär det? Om det är någon som har svaret så berätta gärna för mig! Jag vill försöka få honom att ha platinahumör resten av livet, och då måste jag ju uppfylla den där högsta önskan. Så snälla snälla, om ni har någt hum om vad det kan innebära att uppnå guldbröllop,skriv tillbaka!

/Aralk

Oft-fel forum

 

Ont-Din sim ska bli gammal och du ska aldrig vara otrogen

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Jag tror att det är så här till 60%.

 

1. När du är vuxen ska du gifta dig.

2. När du har blivit gamling kan du trycka på telefonen och Ordna En Fest, Bröllopsdag.

3. När du har haft en bröllopsdag kan du ha en nästa och åter nästa dag....

4. När du har haft bröllopsdag flera gånger tror jag att du kan trycka på telefonen och ordna ett guldbröllop.

 

Jag är inte helt säker att det är så här, men jag ska testa på sportlovet...

 

Ps. Idag har jag namnsdag...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...