Miyer Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 dom är för lata,lol ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Str4ndB3rg Skrivet 8 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Augusti 2009 Ingen vet??? Behöver värkligen hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TJaalol Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 Var ändrar man mikrofon-boost? och hur mycke dB har du nu på? Edit: Hitta nu var men tror inte det är det för mig för jag har haft det på 0 dB men tack ändå Stämg av stereo-mix om du inte har gjort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HaSsE93 Skrivet 9 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Augusti 2009 dom är för lata,lol ^^ Orkar de inte ladda ner ett program seriöst, de sitter ner på en stol o kan inte göra det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 12 Augusti 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Augusti 2009 Var hittar man så att man kan ändra decibel på mic boost i xp? =P Eftersom jag har samma problem och vet att det beror på mic boosten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.