dannoeh Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Vet inte vart jag ska questa. Har gjort alla quests i Duskwood, Westfall, Goldshire, Redridge Mountains :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Stranglethorn Vale Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Gå in på Thottbot.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Stranglethorn ValeDär han kan ta typ två quests och sen bli nernukad av 35's? Nej. Desolace, hillsbrad foothills (southshore) och de få questsen i thousand needles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Vet inte vart jag ska questa. Har gjort alla quests i Duskwood, Westfall, Goldshire, Redridge Mountains :P Ett tips är att spela instancer (RFK, Gnomeregan, Stockade och Scarlet Monastery) tills du blir ungefär 32, då är du mer redo för Stranglethorn Vale, vilket är det bästa levelingsstället. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Mm, kör instancer, btw jag tror inte att du har gjort alla quester i duskwood. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg