JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Hur gör man för att dela klippet/filmen som man tittar på? Eller kan man det överhuvudtaget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Hur menar du med dela..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 8 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Jag menar "klippa" så att man gör det mindre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 8 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2009 Tror inte det går.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 9 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Som du skrev i rubriken är VLC en mediaSPELARE. Den spelar bara upp videos/musik. Testa Windows Movie Maker. -__-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JonteFire2 Skrivet 9 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2009 Går inte för klippet är för stort tror jag.. Jag skulle gärna vilja dela klippet så att det blir mindre så jag kan lägga in det i WMM... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2009 Använd något musik eller filmredigerings program för det. Jag brukar använda Adobe Premium Pro. Kostar pengar iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.