Gäst Darkshiver Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Men Draghon, YAOI?! ;OOOOOOOOOO Haha ;D caru; samma här ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Var kollar / läser ni era animés/mangor :D Skulle vara kul och veta ;> Jag läser manga istället för animén, jag använder www.onemanga.com Vill tipsa om en till, tror den klassas som Mecha. Tengen Toppa Gurrenn Lagann Mums Usch för att läsa på Internet, själv köper man all manga :D Darkshiver: Inte Yaoi, det är Shonen-Ai, Yaoi är när det inkluderar sexuella händelser mellan båda manliga karaktärerna, sen är Loveless riktigt bra :> Redigerat 13 Februari 2009 av Median Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Jag skrev bara yaoi för att vissa människor inte ens klarar av att se kärleks-manga/animes med man/man så :/ Shonen-Ai är ibland ganska sött. Gillar inte att titta på yaoi, läser bara om det är en novell (fanfiction för det mesta) Redigerat 13 Februari 2009 av Draghon Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Usch! Fy! Blä! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Kajika. http://digilander.libero.it/gignetwork/Immagini/Altri_fum_cart/Kajika_2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Var kollar / läser ni era animés/mangor :D Skulle vara kul och veta ;> Jag läser manga istället för animén, jag använder www.onemanga.com Vill tipsa om en till, tror den klassas som Mecha. Tengen Toppa Gurrenn Lagann Mums Usch för att läsa på Internet, själv köper man all manga :D Darkshiver: Inte Yaoi, det är Shonen-Ai, Yaoi är när det inkluderar sexuella händelser mellan båda manliga karaktärerna, sen är Loveless riktigt bra :> Kul att spendera pengar på det ^ Jag vet skillnaden på yaoi och Shonen-Ai :_ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Var kollar / läser ni era animés/mangor :D Skulle vara kul och veta ;> Jag läser manga istället för animén, jag använder www.onemanga.com Vill tipsa om en till, tror den klassas som Mecha. Tengen Toppa Gurrenn Lagann Mums Usch för att läsa på Internet, själv köper man all manga :D Darkshiver: Inte Yaoi, det är Shonen-Ai, Yaoi är när det inkluderar sexuella händelser mellan båda manliga karaktärerna, sen är Loveless riktigt bra :> Kul att spendera pengar på det ^ Jag vet skillnaden på yaoi och Shonen-Ai :_ Men Loveless etc. är inte Yaoi :> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Hmm? Loveless, jag känner igen det. Är det den boken Genesis läser i spelet Crisis Core Final Fantasy 7? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hmm? Loveless, jag känner igen det. Är det den boken Genesis läser i spelet Crisis Core Final Fantasy 7? .....? Det är en anime/manga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Rekomenderar Naruto starkt. Vill du se avsnitten av serien så gå in här : www.Naruto-tv.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 http://www.animecrazy.net ä bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Hmm? Loveless, jag känner igen det. Är det den boken Genesis läser i spelet Crisis Core Final Fantasy 7?Loveless i FFVII är bara en bok med dikter i spelet. Det finns en helt annan manga/anime som heter Loveless, men den handlar om människor som går omkring med kattöron och svans som oskulder bl.a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.