Nellpa Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag spelar gitarr och sjunger :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Soadavatten Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Tvärflöjt 4 år och elbas 1,5 år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmashDragon Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Jag spelar euphonium. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Räknas det om man kan en liten låt på piano ? o.O För isf spelar jag piano. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Elgitarr! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Har spelat trummor i 5,5 år och började öva seriöst för ungefär ett halvår sedan. Spelar i regel minst 1,5 timmar varje dag. Sedan har jag en elbas också som jag tar fram ibland för att det är skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 har spelat gitarr i 7år Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Jag har spelat piano sen jag var 5 år, förjade spela för lärare när jag var 9 och slutade för några få månader sedan, precis innan jul. Så jag har spelat rätt länge :P Men jag spelar ju fortfarande såklart :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Texaco Skrivet 28 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Februari 2009 Jag bankar på trummorna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 1 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2009 Keyboard Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pillshere Skrivet 7 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2009 Gitarr, jag har stått i kö till gitarrskola i 2 år nu. Under tiden lär jag mig från min pappa och min gitarrbok. Kan även spela lite keyboard. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Gitarr:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.