Piggybank Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 Trummor i 3 år, saxofon i 4 år, piano i 8 år. Har du Börjat sedan Du var född?? man kan spela fler än ett instrument under en tidsperiod. han behöver alltså inte nödvändigtvis ha spelat trummor 0-3 , sax 4-7 och piano 8-15, om det var så du resonerade. Ungefär Så -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 6 April 2009 Rapport Dela Skrivet 6 April 2009 (redigerat) jag spelar flöjt. sen jag va 8 år. Redigerat 6 April 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Staejjkarn Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 har spelat trummor i typ 2 år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 55_66 Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 Trummor. Jag gjorde ett eget ämne om det här nyss men det blev låst så jag svarar här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Offspring9 Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Jag spelar Elgitarr :gitarr: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) Gitarr och piano. Men mitt favorit instrument är trummor men tyvärr har jag inte tillgång till ett trumset så jag trummar på olika föremål istället. :lol: Trummar på min kropp 5 timmar+ om dagen. :P Redigerat 21 April 2009 av Mugaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Psuedorandom Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 spelar akustisk/elgitarr sen 2 år tillbaks, även elbas men då utan lärare. sitter just nu och försöker att planka de första minuterna av Buckethead's Soothsayer, utan framgång. siktar även på att lära mig spela trummor, saxofon eller nåt annat grymt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aeyz Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Jag spelar ingenting . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Har haft gitarr i ungefär 2,5 år fast har bara spelat seriöst i cirka 9 månader Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Har blivit jäkligt duktig på elbas, spelar mycket funk-musik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Har blivit jäkligt duktig på elbas, spelar mycket funk-musik.Kan du slapa? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Spelar piano. Har spelat ganska länge fast jag tyckte det var tråkigt i början. Nu...superkul! Jag älskar mitt piano och jag älskar att komponera egen musik! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.