Husko Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 Tja.. Det är så att min stema konto är hackat/knäckt lössen... ja nån har har ändrat lössen så vet inte vad jag ska göra att få tillbaka min konto (om det gå ens) Men nåra kompisar sa att du ska skicka ett mail steam om jag ska göra det vad ska jag skriva till dom?=/ //Husko Citera
typpe Skrivet 10 Februari 2009 Rapport Skrivet 10 Februari 2009 (redigerat) Nej de ger ej ut lösenord via mail. Steam har så du kan få byta lösen via själva programmet, du får svara på din fråga du har valt vid registrering och på så sätt byta lösenord. Redigerat 10 Februari 2009 av typpe Citera
laynus Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 Jag har glömt mitt lösen ett antal gånger jag trycker i have lost my password när man ska logga in på steam. Men har du kvar emailen du registrerade på? Och du kan få tillbaka det enkelt fall du kan din serie kod! Citera
shoobree Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Men lol.. Sa ju till dig på MSN att skicka mail. Har hänt mig också och skickade mail till Steam som dom senare skickade tillbaks lösenordet. Du ska skriva in CD-Key och allt det där när du skickar mailet. Redigerat 11 Februari 2009 av XzamX Citera
Husko Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Men lol.. Sa ju till dig på MSN att skicka mail. Har hänt mig också och skickade mail till Steam som dom senare skickade tillbaks lösenordet. Du ska skriva in CD-Key och allt det där när du skickar mailet. Jag vet men vill se vad ändra ska säga ochså..lolNÅN HAR BYT LÖSSEN!! Redigerat 11 Februari 2009 av Husko Citera
shoobree Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Skrivet 11 Februari 2009 DET ENDA DU KAN GÖRA ÄR ATT SKICKA ETT MAIL, lol.. Citera
Husko Skrivet 11 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 11 Februari 2009 DET ENDA DU KAN GÖRA ÄR ATT SKICKA ETT MAIL, lol..JA JAG SKA. :P Citera
Husko Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 16 Februari 2009 Ska skicka ett mail.. Men vad ska jag skriv? Kan nån skriv det till? Citera
Garone Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Skrivet 17 Februari 2009 Ska skicka ett mail.. Men vad ska jag skriv? Kan nån skriv det till? Finns det inte säkerhetsfrågor? Citera
shoobree Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Skrivet 17 Februari 2009 Skriv typ att nån har hackat ditt konto eller typ knäckt in sig. Dessutom ska du skriva in cd-keyn på dina spel, alla cd-keyn behövs inte. Räcker nog med bara en cd-key från ett spel. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.