Hoppa till innehåll

Drömmar


Trips
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 51
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

För många år sen när jag var typ fem år drömde jag en mardröm.

Det var massa färger överallt och sedan såg jag en bur. Då kom det ett troll fram och säger:

"NU ÅKER DU IN I LATJOO LAJBAN FÄNGELSET!!!"

Sedan var jag i buren och jag vaknade och jag var jätterädd.

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Själv drömde jag att jag jag såg hela mitt rum kunde inte röra mig, låg i mitten av sängen. jag såg en svart "gas" eller skugga som rörde sig sakta åt vänster och sen när den kom till mig gjorde den något. Det lät i mitt huvud massa med konstiga ljud typ om man tappar en kastrull. Jag vet inte vad dessa drömmar kallas fast det var en flicka som dog i det huset jag bodde i. Denna drömmen upprepades hela tiden när jag somnade.

Det låter mycket som Sleep Paralysis.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag drömde en gång att några Big Brother tävlande hade sex.En tjej låg i vattnet åsså kom en kille med världens länsta k*k och tjejen drog ned sina bikinibyxor och han skulle just köra in den när en bäver kommer upp till ytan och biter av han kuken...Det sprutar blod,båda skriker,killen faller i vattnet och dör.Sen tar tjejen hans k*k och kör upp den i röven och stönar sen slutar drömmen...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Det sjukaste jag drömt var nog... HAHA x'D

 

Jag drömde att jag var i nåt hus, vet inte riktigt vad det var för hus.. men stort var det, och sen skulle jag och min bror köpa bröd och då kom vi helt plötsligt till en tågstation och där stod en man med kostym men ett leksakståg som 3 personer fick plats i, och allt var liksom helt färgglatt, och mannen sa "HAIL" och sen hoppade vi på tåget, och sen åkte vi till ett ställe där det var massa bruna saker som stod åt alla möjliga håll (jag vet jättekonstigt) och sen helt plötsligt var min katt där, och han var större än vad huset var och sen vaknade jag ._. :( :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...