Rememberme Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Hej, spelar du något instrument? Jag spelar elgitarr fast trummor är också rätt skojj. Om ni spelar ett instrument så vilka låtar brukar ni spela? Jag brukar spela: Knocking on Heavens Door - Guns 'N Roses Holiday - Green Day TNT - AC/DC Sen kommer jag inte ihåg resten Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Symptom Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 finns liknande tråd i musik/mediaforumet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Gitarr, dani california, cant stop, Stairway to heaven, under the bridge, hey joe, mm. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Member Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 (redigerat) Guitar och Trummor. Kan dessa låtar på båda instrumenten. KISS - I Was Made For Loving You, Led Zeppelin - Kashmir, Led Zeppelin - Stairway To Heaven Kan fler men orkar inte rabbla upp fler låtar. ;P Redigerat 11 Februari 2009 av Member Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 finns liknande tråd i musik/mediaforumetDärmed låser jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg