Mintplanta Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Jag och två ( tre )kompisar har en spelning på min kompis systers fritids i sommar, men vi har inte riktigt bestämt oss när det gäller låt val. Skulle vilja ha lite bra förslag på ett par inte alltför svåra låtar( rock/metal ) vi skulle kunna köra. Uppstätting: 2 gitarrister, 1 trummis och ev. en bassist. Vi kommer förmodligen bara köra dom instrumentalt då vi har allvarliga problem med att sjunga ( målbrottsbarn ), även om det är en låt med mästerverks sång. Tack på förhand! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Paramore låter bra oavsett vem som framför låtarna. Och vem gillar inte Paramore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 11 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2009 Paramore är väl inte rock/metal? dock så är de jävulskt bra. Ni kan ju köra någon metallica eller dyl. finns alltid någon låt som är lätt att lära sig och populär hos publiken. :) * har antagligen fel om genren på Paramore, men det har jag alltid med musik så whina inte för mkt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rememberme Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Några rocklåtar: Knockin on heavens Door - Guns 'N Roses (jag vet att orginalet är Bob Dylan) Save You - Neverstor/simple plan (kommer inte ihåg vem som har gjort den) Were Ever You Will Go - (vet inte vilket band) Crazy Train - Ozzy Osbourne Mr. Crowley - Ozzy Osbourne Vet inte så många metal låtar men i alla fall Enter Sandman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Smells like teen spirit? (Nirvana) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 About a girl med Nirvana, - grymt lätt :'D Priestess - Talk to her, vet ej svårigheten, men äckligt bra är den Paramore - Decode, MUUMS EHEH ;D Behind Blue Eyes - Limp Bizkit..eh, lugn, men awesome ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
D48 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) in flames- sleepless again :) in flames- the chosen pessimist. ganska enkla att spela på gitarr Redigerat 13 Februari 2009 av Fatal1tyPro Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.