MaryJane Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag vill med :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Husko och Molesta invitad som trial. Nolltollerans btw. Katt, du blev nekad en invite till Lajf efter en omröstning. Okej. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Musten Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr. WahWah då? :P Redigerat 13 Februari 2009 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Har jag släppt in någon trettonåring? :/ Finns ganska många underåriga i gruppen nu. två fjortonåringar? Aah, såg det nu, my bad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;)P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr. Fyller 14 17:e Mars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chagi Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Så majoriteten av gruppen tycker inte jag är tillräckligt mogen eller? :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Så majoriteten av gruppen tycker inte jag är tillräckligt mogen eller? :( Vi är osäkra, har inte sett så många av dina inlägg. Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;) P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr. Fyller 14 17:e Mars. Du ligger nära en trial. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 meh jag e 15 ju :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag har signat upp mig, förhoppningsvis blir jag godkänd.. ;) P14 är det lägsta som vi kan godkänna, tyvärr. Fyller 14 17:e Mars. Du ligger nära en trial. Trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 meh jag e 15 ju :(Lajf tycker du är för omogen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.