Median Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Så hur går det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Så hur går det? Lajf håller på och röstar, och det ser positivt ut än så länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Kan jag kanske joina? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ansök så tar nog ForlorN upp det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag ansökte ;> Hoppas att det godkänns Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DonaldDuck Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;> Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;> Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?). wtf jämnför mig inte med en p10 :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;> Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?). wtf jämnför mig inte med en p10 :angry: Väldigt onödigt att bli arg över en sån sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 (redigerat) Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;> Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?). wtf jämnför mig inte med en p10 :angry: En äkta P15 vet vad en jämförelse faktiskt är. Redigerat 15 Februari 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.