Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Hur gåre med min ansökan ;o Eller ForlorN kanske inte har loggat in och låtit det bli en omröstning? ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag har inte loggat in än. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst hejhejhej Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Anser du mig mogen nog? Från: 1337 Låter det moget? Det låter som nåt man skriver när man inte kommer på nåt annat och inte orkar ändra imo ;> Och det är just sådana mogna personer vi vill ha i Lajf, eller hur? Ja, sen släpper vi in Hejhejhej och Victor P10 också när vi ändå är igång (Point made clear enough?). wtf jämnför mig inte med en p10 :angry: En äkta P15 vet vad en jämförelse faktiskt är. men åh j*vla poindexter :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag har inte loggat in än. Ahfan <: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Kan jag ansöka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 ForLorN :'< Hur går det med min ansökan? ;p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Kan jag ansöka? Nekat. ForLorN :'< Hur går det med min ansökan? ;pDiskuteras Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag kom med <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 ForLorN :'< Hur går det med min ansökan? ;pDiskuteras Varför nekat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SoulOfDeath Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Kan jag ansöka om en plats?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Kan jag ansöka om en plats??Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Kan jag ansöka om en plats??Nej Forlorn går rakt på sak, klart och tydligt. Liksom, ansöker ni och ingenting händer om 2-3 dagar så får ni acceptera att ni har blivit nekade, that's life. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.