knark Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Hej, jag gör bilder i PS CS3 och när jag sparar dom som jpeg så blir det dålig kvalle, som ni ser på min avatar. Vad gör jag för fel? Ska man spara som jpeg? Tacksam för svar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shoobree Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Har också problem med det. Som ni ser så har min avatar som jag har gjort har dålig kvalle. Dåligt att det går bara på max 20 KB. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 det är bättre än 12kb som det var förrut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Spara som PNG så blir det bättre kvalite Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 12 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Men när man väljer kvalité, kan man ta på högsta då? Och kan man ha PNG som avatar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 De följande filtyperna är tillåtna: gif,jpeg,jpg,png Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Men när man väljer kvalité, kan man ta på högsta då? Om man väljer PNG? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Sparar ni för webben? Ctrl + Shift + Alt + S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knark Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Sparar ni för webben? Ctrl + Shift + Alt + S Nu funkare, Tack Arne :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.