SmeK Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 (redigerat) Tjena alla fuskare! Nu e det så här att morsan har tänkt på att köpa några nya spel för familjen (Mej, syrran som e 17 och morsan) och vi har tänkt på dessa tre. Scene it? Lips Och You're in the Movies Frågan e om dom e bra? Är tacksam för all hjälp jag får. Kom gärna med tips på andra spel. Redigerat 12 Februari 2009 av Citox Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
360Xbox Skrivet 12 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Februari 2009 Tjena alla fuskare! Nu e det så här att morsan har tänkt på att köpa några nya spel för familjen (Mej, syrran som e 17 och morsan) och vi har tänkt på dessa tre. Scene it? Lips Och You're in the Movies Frågan e om dom e bra? Är tacksam för all hjälp jag får. Scene it? är jäkla bra faktist, bättre än buzz :D Lips är inte så bra (TYCKER JAG FÖR G KAN INTE SJUNGA) You're in the Movies har jag inte testat men jag har hört om då kameran klipper ut en så kommer en stor bit av rummet med, men det värkar nice :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SmeK Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Ok. Fler svar tack :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.