laynus Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 hej jag har problem med min nya meny jag vill bara ha en bild som jag lägger länkarna på men ett problem.... Texten blir understruken och det irriterar jag mig på. Jag vill ha som dom stora länkarna här nån som vet hur ja gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 text-decoration: none; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 text-decoration: none;och sen en fråga till hur gör jag så länk texten blir större? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 font-size: 14; Detta är ju basics. Du borde läsa på w3schools eller webdesignskolan. Det är inte mycket att memorera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Tja igen jag har fått problem med min nya meny... Varför lägger dom sig ej bredvid varandra? länk finns i första inlägget! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fality Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Du får ta och förklara bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.