Hoppa till innehåll

Mmsyther 1 Month Of Total No-life!

desertpures

Rekommendera inlägg

• Svar 40
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Du kräver uppmärksamhet av alla andra.

nej jag frågade nåra saker och du vänder på allting och säger att jag kräver uppmärksamhet?

Precis, Mmsyther 1 month of total no-life! Tråden känns inte lite till för att skryta eller?.... Jo, ganska mycket faktiskt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej jag frågade nåra saker och du vänder på allting och säger att jag kräver uppmärksamhet?

Precis, Mmsyther 1 month of total no-life! Tråden känns inte lite till för att skryta eller?.... Jo, ganska mycket faktiskt.

Även om han skryter med tråden(jag tar ingen sida) så är det ju rätt onödigt att skriva att han inte har något liv, för tråden heter ju ändå Mmsyther 1 month of total no-life, så han säger ju själv att han inte har något liv.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Även om han skryter med tråden(jag tar ingen sida) så är det ju rätt onödigt att skriva att han inte har något liv, för tråden heter ju ändå Mmsyther 1 month of total no-life, så han säger ju själv att han inte har något liv.

Ja, men jag har ju heller inte sagt att han inte har något liv, för annars skulle han ju inte sitta här å skryta?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Herregud, jag får deja vu's såfort jag går in i en RS tråd på fuska :o

rofl dezen you made my day :D

70 attack,82 strength,73 defence nu med 92 combat:)

ska ta 80+ defence nu sen blir det 99 strength och hitpoints

blir nog untrimmed hp cape

Asså vafan uhr mkt spelar du om dagen??? du har dragit mig med snart 10 lvl...
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...