desertpures Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Du kräver uppmärksamhet av alla andra.nej jag frågade nåra saker och du vänder på allting och säger att jag kräver uppmärksamhet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Du kräver uppmärksamhet av alla andra.nej jag frågade nåra saker och du vänder på allting och säger att jag kräver uppmärksamhet? Precis, Mmsyther 1 month of total no-life! Tråden känns inte lite till för att skryta eller?.... Jo, ganska mycket faktiskt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Du kräver uppmärksamhet av alla andra. nej jag frågade nåra saker och du vänder på allting och säger att jag kräver uppmärksamhet? Precis, Mmsyther 1 month of total no-life! Tråden känns inte lite till för att skryta eller?.... Jo, ganska mycket faktiskt. Även om han skryter med tråden(jag tar ingen sida) så är det ju rätt onödigt att skriva att han inte har något liv, för tråden heter ju ändå Mmsyther 1 month of total no-life, så han säger ju själv att han inte har något liv. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Du kräver uppmärksamhet av alla andra. nej jag frågade nåra saker och du vänder på allting och säger att jag kräver uppmärksamhet? Precis, Mmsyther 1 month of total no-life! Tråden känns inte lite till för att skryta eller?.... Jo, ganska mycket faktiskt. Även om han skryter med tråden(jag tar ingen sida) så är det ju rätt onödigt att skriva att han inte har något liv, för tråden heter ju ändå Mmsyther 1 month of total no-life, så han säger ju själv att han inte har något liv. Ja, men jag har ju heller inte sagt att han inte har något liv, för annars skulle han ju inte sitta här å skryta? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ska jag skryta om mig gubbe? jag har 200mil exp i fletching och cooking. N00B Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Herregud, jag får deja vu's såfort jag går in i en RS tråd på fuska :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Herregud, jag får deja vu's såfort jag går in i en RS tråd på fuska :orofl dezen you made my day :D 70 attack,82 strength,73 defence nu med 92 combat:) ska ta 80+ defence nu sen blir det 99 strength och hitpoints blir nog untrimmed hp cape Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Well you didn't make mine. Fortfarande samma skrytmåns =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Viruz256 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Herregud, jag får deja vu's såfort jag går in i en RS tråd på fuska :orofl dezen you made my day :D 70 attack,82 strength,73 defence nu med 92 combat:) ska ta 80+ defence nu sen blir det 99 strength och hitpoints blir nog untrimmed hp cape Asså vafan uhr mkt spelar du om dagen??? du har dragit mig med snart 10 lvl... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 76 defence nu och 93 combat blir 78+ defence idag:) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
desertpures Skrivet 22 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 80 defence och 95 combat nu dags o dra 75 attack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst RySs3N Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 80 defence och 95 combat nu dags o dra 75 attackmen asså vad äre du inte förstår ingen bryr sig om dit no life gaming.! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg