burak418 Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Hej. Jag har hängande pungkulor är det vanligt? När jag har jeans så brukar pungkulan klistra sig på ljumsken hur man ska nu beskriva det. min fråga är alltså kommer det gå över inom 3-2 år? Jag är lite rädd för att ha sexuellt relation med andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Normalt. Jag skulle säga att du har ett svett-problem istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Nej. Det är väldigt onormalt enligt mej. Asså jag är rädd för att duscha o sånt i skolan. Jag måste pilla med penisen hela tiden p.g.a att pungkulorna e så hängande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 (redigerat) Nej. Det är väldigt onormalt enligt mej. Asså jag är rädd för att duscha o sånt i skolan. Jag måste pilla med penisen hela tiden p.g.a att pungkulorna e så hängande. Pungkulorna måste ha en viss temperatur hela tiden, för att kunna funktionera, därför hänger de utanför kroppen. När det är kallt blir pungen mer ansträngd och närmare kroppen- När det är varmt flyttas pungkulorna längre från kroppen. Om du är orolig kan du ju fråga skolsystern eller så, de kan ju sånt bäst. Tycker du det är pinsamt så finns det onlinesidor att fråga på också. Redigerat 13 Februari 2009 av Tolin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Men den är lite skrynklig på pungkulorna ur man ska säga. Jag måste pilla o sånt hela tiden. När jag är ute och spelar fotboll t.ex. så drar pungkulorna upp sig, sedan när jag kommer hem och det blir en varm temperatur så hänger den sig bara och det är då jag börjar pilla pungkulan o sånt, jag var inte så för 3-4 år sedan. Varför är jag så för tror ni att det kommer fixa sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Men den är lite skrynklig på pungkulorna ur man ska säga. Jag måste pilla o sånt hela tiden. När jag är ute och spelar fotboll t.ex. så drar pungkulorna upp sig, sedan när jag kommer hem och det blir en varm temperatur så hänger den sig bara och det är då jag börjar pilla pungkulan o sånt, jag var inte så för 3-4 år sedan. Varför är jag så för tror ni att det kommer fixa sig?Jag minns att jag hade ett tag när jag var yngre då pungen var extra slapp om man säger så. Jag tänkte faktiskt exakt som du, att det är konstigt och pinsamt lol. Men don't worry. En normal pung ska vara slapp ganska ofta -Annars finns det ju risk att du blir steril om kulorna ligger för nära kroppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 13 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag vågar faktiskt inte duscha ibland i skolan osv. Som du ska hur ska jag undvika det där med svett saken? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 13 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 13 Februari 2009 Jag vågar faktiskt inte duscha ibland i skolan osv. Som du ska hur ska jag undvika det där med svett saken?Tvätta dig ofta där nere och lufta xD Sen kanske du inte ska ha så tighta kläder. Du ska se att det blir bättre sen när du får hårväxt lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag har ju redan hårväxt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag har ju redan hårväxt :)Riktig hårväxt syftar jag på :) Fjun räknas inte lillen. Hur vet jag? Annars skulle du inte ha det här problemet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ofta en kille pillar med k**en hela tiden typ, kommer det här fixa sig eller? Pungkulorna hänger typ 3-2cm nere, jag är rädd för att ha en sexuell relation med en annan tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Ofta en kille pillar med k**en hela tiden typ, kommer det här fixa sig eller? Pungkulorna hänger typ 3-2cm nere, jag är rädd för att ha en sexuell relation med en annan tjej.Nu börjar jag tröttna på din ignorans. Ja det kommer fixa sig - End of discussion (Iaf för min del) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.