Dezen Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Varmt i kallingen = Pungen hänger Kallt i kallingen = pungen klämmer. Hihi :D Jag rimmade nästan ;) Om du nu tycker det är så hemskt med hängande bollar så tänk positivt, tänk hur mycket kul du kan ha med dom. Daska dom i huvudet på folk etc. =) Pervo. :cry: Jag vet =) uppmuntrade bara honom så han inte skulle vara ledsen över sina hängande bollar :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Alla har väl hängande bollar nån gång prova lägga i isbitar i kallingarna så händer dom nog inte mer : P Redigerat 20 Februari 2009 av Raeven Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
burak418 Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag fattar inte varför dom klämmer sig när jag är pissnödig, har ni också samma problem eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Jag fattar inte varför dom klämmer sig när jag är pissnödig, har ni också samma problem eller?DET ÄR NORMALT!! Så, färdigt. Det gör väl inget sålänge du kan använda dom?:) Men om det känns obehagligt kan du pröva string filsingar! Klämmer åt dom skaru se!;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.