Hoppa till innehåll

Får Spel =(


Windnoob

Rekommendera inlägg

Lixom...det här började för några månader sen.. jag gav upp.. :(

Ni vet de hära "statuscode blabla 8015d080 "-skiten, DE GÅR INTE BORT!!!!!!!!!!!

Asså jag har ringt microsoft 9 ggr nu, och de säger jag ska öppna den dära porten och jaa... INGET HÄNDER!!

Funkar inte göra Redeem code på livet... vill ha laaaaaaaaaajv =(

När jag skrver 192.1.1. eller någonting på addressbaren så kommer jag till bredbands bolaget, har också skrivit portarna där.

Har en Xavi modem också...

Snälla hjälp mig grabbar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Han kan inte aktivera guld när han skriver in koden i reedem stället, har jag för mig.

 

Öppna portarna dom säger till dig.

 

Tror att du kan logga in på xbox.com och skriva in reedem kodet där så är guldet aktiverat.

 

EDIT: Vill inte dubbelposta..

 

Men men.. testa öppna NAT.

Redigerat av XzamX
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men kolla, jag har NAT moderate (vetifan vad de menas men de måste vara open)

Och så ringde jag microsoft efter problemet och de sa jag måste öppna vissa portar och de gav mig dom.

Och så funka de inte... och de går nog inte göra på xbox.com eftersom det är inte min profil, kan ej uppgifterna på hans och vill inte göra en ny, köpte den från syrras kille.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men kolla, jag har NAT moderate (vetifan vad de menas men de måste vara open)

Och så ringde jag microsoft efter problemet och de sa jag måste öppna vissa portar och de gav mig dom.

Och så funka de inte... och de går nog inte göra på xbox.com eftersom det är inte min profil, kan ej uppgifterna på hans och vill inte göra en ny, köpte den från syrras kille.

Googlade lite och det stog att om man gör en ny gamertag ska det funka.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

×
  • Skapa ny...