viktorio Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 en lite anurlunda sex och samlevnads grej.. kolla om ni klarar av det seriöst. Detta är taget från ett annat forum.. (www.ungdomar.se) (Kopiera och klistra in frågorna och besvara dem sedan) 1) Kön? 2) Ålder? 3) När började du onanera och varför? 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? Tack för medverkan! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 nu jädrar. 1) Kön? Kille 2) Ålder? 14 3) När började du onanera och varför? När jag var 12, för att det är kul och skönt 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? 2 ggr per DAG kanske 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? 15, för d e skoj 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? Nae 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? Jaaaaa 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? Nej 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? Ja, på en brevlåda 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? Haha, ah 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? Nej 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? HAHAHAHHA, jahfan 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? Jaa, Hubbbe och brudar i klassen (HAHAHAHAH) 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? haha, nej, vi är inte så finkänsliga Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Jag tror ungen postade det här för han... "Gillar" att läsa vad folk svarar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Jag tror ungen postade det här för han... "Gillar" att läsa vad folk svarar. f*n vad svart! Dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1) Kön? Man, som alla andra på detta forum? 2) Ålder? 15. 3) När började du onanera och varför? Typ, 11-12 år? Var iaf i femman, vet inte hur gammal man är då... 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? Varannan/var tredje dag. 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? En kvart? 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? Inte provat än. :) 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? Nej, och nej. 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? Euw, nej. Onani är privat, om det inte gäller flickvännen. 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? Mitt rum, det stället är f*n det enda i sitt slag. För att det är mitt rum? 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? Ja, bate-movies is the shit. 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? Nej. 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? Upp-och-ner-tekniken, funkar utmärkt! 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? Min flickvän om jag inte kollar pr0n. 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? Ja, TJaAAE KÅTBOCK. End of discussion. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smurf Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Ofta man så här frågar sånt o.o? o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 1) Kön? Man 2) Ålder? 15år 3) När började du onanera och varför? typ 12 - 13år. Det Verkade mysigt. 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? Olika, några gånger i veckan. 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? vet inte brukar inte ta tid 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? Nej 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? Nej, men det var nära. 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? Nej 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? Nej 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? Har ingen. 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? Nej, bara en bra film. 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? nej 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? Jag kollar oftast på en bra film 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? Händer i bland men inte ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) 1) Kön? Man. 2) Ålder? 14. 3) När började du onanera och varför? 11 års åldern. Jag fick reda på vad det var och ville testa. 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? 3 ggr i veckan ungefär. 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? 10 minuter ungefär. 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? Nej. 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? Nej. 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? Nope, men jag drog upp den en gång och min kompis råkade dra till den O.o 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? Skulle inte tro det... 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? Endast tjejer. 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? Nevah. 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? Wut?... Fram o tbx?... 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? Jag fantiserar, om olika personer, nån heting ;) 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? Njae, inte direkt. Redigerat 17 Februari 2009 av Dirtman Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) 1) Kön? Kille 2) Ålder? 13 (snart 14) 3) När började du onanera och varför? ( När jag var 11 år, och för att den är skönt) 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? 3 gånger per dag 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? 1-7 min 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? Nej 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? Nej ( Men det var nära att jag blev upptäckt) 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? Nej 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? Nej 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? Bara Tjejer 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? Nope 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? Fram och tillbacka? 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? Ja, om en tjej i min klass. 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? Ibland, Då diskuterar vi typ om dom man tycker att det är skönt. Redigerat 17 Februari 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MixedStuff Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 1) Kön? Man 2) Ålder? 12 3) När började du onanera och varför? 11 för det är skönt 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? 2-3 ggr i veckan 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? 8-10min 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? nej 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? nej 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? nej 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? bara på mitt rum 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? bara tjejer 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? nej 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? upp och ner 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? om snygga tjejer 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 1) Kön? - Man 2) Ålder? - 17 3) När började du onanera och varför? - 11-12, skönt? 4) Hur ofta onanerar du i genomsnitt? - Varannan dag 5) Hur länge onanerar du i genomsnitt (min)? - 10 min? 6) Onanerar du tillsammans med din partner (om du har någon)? - Har gjort 7) Har du blivit upptäckt när du onanerar eller har du upptäckt någon annan? - Nej 8) Har du onanerat med kompisar (kompis) och i så fall vad hände? - Nooo.. 9) Har du onanerat på något ovanligt ställe och i så fall var och varför? - Tjejens köksbord ;> 10) Tänder det dig att se andra onanera (tex din partner)? - Mja 11) Använder du dig av något t.ex. sexleksaker när du onanerar och i så fall vad? - Nej 12) Använder du dig av någon speciell teknik när du onanerar? - Handen upp och ner 13) Fantiserar du alltid när du onanerar och i så fall om vad eller vem? - Inte alltid, annars vanligt sex 14) Pratar du med dina vänner om onani och i så fall vad diskuteras? - Tror inte det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aJwant2bme Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 1) Kön? Man, som alla andra på detta forum? HAHA F*n det bästa jag hört. (Y) Jag är ingen "man" :3 DENDU :D! OnT: Vf så intresserad? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.