Hoppa till innehåll

Har Tänkt Att Köpa Css


Tilvas
 Dela

Rekommendera inlägg

När du köper Counter-Strike: Source (genom Steam såklart) så laddar Steam ner den senaste versionen ifrån deras servrar till din dator(spelet uppdateras även automatiskt när det kommer nya uppdateringar). För övrigt finns det inga patcher till CSS, bara versioner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

vart ska jag köpa det då?

 

vad behöver man för att köra hl2 deathmatch för jag såg att om man köper css på webhallen så kan man köra hl2 dethmatch har bara the orange box till xbox 360 måste jag köpa den till pc för att köra hl 2 dethmatch?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Fattade inte vad du skrev men du kan endast få automatiska uppdateringar om du köper en licens av Counter-Strike: Source. Eftersom att det var länge sedan jag köpte något Steam spel i affären vet jag inte om man får en licensnyckel längre, med licensnyckeln ska du registrera dig på Steam, då får du automatiska uppdateringar. Även lite konstigt att du ska köpa det över internet på webhallen när du kan köpa den direkt över Steam för mindre kostnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

nej vi pratar om hur man kör hl2 dethmatch om man köper css på webhallen får man med nåt som heter så

 

ingen som vet hur man kör hl2 death match och vad man behöver till det?

 

 

Om du köper CSS på webhallen som jag gjorde så får du med hl2 deathmatch,är bara att installera det och köra :rolleyes:

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...