Imagine Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hur gammal måste man vaa för att få ha linser? Orkar inte att ha glasögon längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hur gammal måste man vaa för att få ha linser? Orkar inte att ha glasögon längre.Fick linser när jag var 3 år^^ iof speciella kontaktlinser, eftersom jag inte har några vanliga linser i ögonen. Dom var typ skrynkliga när jag föddes >.<Men du är ju gammel nu, det borde inte vara några problem. Säg bara till din morsa eller nåt så borde det gå å ordna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Rekommendationen är att man har vuxit klart, men jag har känt folk som har haft linser sen jag gick i 8an. Ca 15 är det la? När man är 12 är man nog lite för liten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Har hört rekommendationer om att man ska vara 14-15 år minst.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Ojdå, ja det är väl som dom säger kanske :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mugaga Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 0.o jag e 13 och har haft linser i typ 6 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Jag tror man får ha linser när man fyller 13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Var nog runt 13 innan jag testade linser första gången. Men kolla emd din optiker, säkrast så :). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Man får ha som ung också, men då ska man väl typ kolla upp med optikern då och då tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Doglovers Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Det finns nåra i klass 5 som har linser så du kan du ha det :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ZeroX_ Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag fick linser när jag var 16 :) Men man måste vara väldigt noga med hygien och så bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.