KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Hejsan. Jo jag installera wow idag på min dator (hade det på den gammla och sluta men ska börja igen). Och det första jag kolla va om addons mapen fanns. För kompisar har sackt att den inte finns. Och dom hade rätt. Den fanns inte. Nu undrar jag hur jag ska få in addons. PS: Har vista. + Jag tror att om jag gör en map med namn addons borde det funka men vet ej. Tacksam för svar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Du måste logga in först, då laddas addons mappen upp. Du hittar den C:>Program>World of Warcraft>Interface>AddOns Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Aha. Jag har liksom inget gc (gamecard) så kan inte logga in xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Okej, varför behöver du addons om du inte kan spela? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Eftersom han obv ska spela privat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Nej. Måste ju ha den när jag ska köpa gamecard! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 14 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Nej. Måste ju ha den när jag ska köpa gamecard!Hur stor är sannolikheten att du först gör en tråd där du frågar hur man skaffar addons på vista och sen frågar om privatservers är farliga på samma gång? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 14 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Februari 2009 Vet ej. Men massa säger det men jag kommer inte spela privat server. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg