prophet Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Har testat det programet, väldigt svårt .. Någon som skulle vilja hjälpa mig med det programet? Att göra musik är svårt, jag föreslår att du börjar med Audacity, jag brukar säga att det är som Paint med musik :) http://audacity.sourceforge.net/download/ gratis? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Okej, finns det någon som kan några avancerade och har några bra program, som skulle tycka det vore kul att göra en låt med mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Kommer inte på ngt gratis/billigt men ett jävligt bra program är FL Studio dock dyrt och lite svårt att lära sig. Men du kan testa det Här f*n du hann före mig! Här finns en låt som en kille gjort med det. Guider finns överallt på youtube. Sen kan man bara experimentera och lära sig med tiden. (Dock är detta program väldigt dyrt som sagt) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 15 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 Det var coolt. Som sagt, någon som skulle kunna hjälpa mig att göra en låt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2009 MODPlug Tracker http://www.modplug.com/ EXTREMT BRA OCH GRATIS Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ufomatte Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Det var coolt. Som sagt, någon som skulle kunna hjälpa mig att göra en låt? Synd att du inte frågande för 3 år sen då kunde jag hjälpa dig men nu har jag glömt bort allt i fl studio :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hanrockar Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Okej :/ Någon annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Okej :/ Någon annan?Youtube kan hjälpa dig. sök bara på "FL studio tutorial" Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Organism Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hitta Fl studio gratis. (a) Sedan laddar du ner reFX - Vanguard VTSi. Ett plugg'in som du kan skapa hur vackra ljud som hellst. Ex: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.