xantus Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Skrivet 15 Februari 2009 Kan nt hitta någon som vill köra live så nu frågar jag er =) Någon som vill köra lite uppdrag och få achievements(stavning :P?) ?? c'mon. :student: :student: Citera
DiRtY Skrivet 15 Februari 2009 Rapport Skrivet 15 Februari 2009 Kan nt hitta någon som vill köra live så nu frågar jag er =) Någon som vill köra lite uppdrag och få achievements(stavning :P?) ?? c'mon. :student: :student:vi kan göra det så fort jag fått tag på ett saints row 2 (collectors edition asså) och fixat mitt live. Citera
Trips Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) Verkar kul. :) Men var beredd på att min karaktär kommer vara en gammal tant. x) Redigerat 16 Februari 2009 av Trips Citera
xantus Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Skrivet 17 Februari 2009 Verkar kul. :) Men var beredd på att min karaktär kommer vara en gammal tant. x) haha xD de e bara bra x) Citera
Trips Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Skrivet 20 Februari 2009 Verkar kul. :) Men var beredd på att min karaktär kommer vara en gammal tant. x) haha xD de e bara bra x) Då ska jag adda dig. ;) Kan dock bara köra live jämna veckor. =/ Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.