Hoppa till innehåll

Bara För Att Jag Suger På Datorer Egentligen..

Gäst iNexcusablee

Rekommendera inlägg

Gäst aJwant2bme

Vad flummar du om? 9500GT är ett budgetkort, den klarar inte alls ALLA spelen ute på marknaden.

men det är ett välldigt bra kort... med ett gig på också så blir det inte sämre.

Det är inte ett väldigt bra kort, det är ett pisskort som inte är designat att spelas med.

jo det är ett budget kort som är till för saker som spel... -.-

Men det kvittar väl om det är ett dåligt kort, bara att köpa nytt som är bättre och byta >.< ?! Eller ? (Y)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 41
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Intel Q8200 Core 2 Quad processor

2.33GHz klockfrekvens 4mb cache

Fyra processorkärnor

1333MHz FSB

nvidia 740i sli chipset baserat moderkort ATX

2GB DDR2 800MHz minne dual channel

250GB Sata II hårddisk

Geforce 9500GT 1GB Grafikkort

SLI-klar för extra grafikkort och fps...

Mycket bra grafikprestanda till ett lågt pris

Integrerad HD audio 7.1 kanals ljud

20X DVD-RW Brännare

6st USB portar

2st PCI Express 2.0 x16 kortplats för grafik

MS-Tech LC-04 svart chassi 400W

Mycket kompakt design med en fräsch mattsvart look och en skön blå led kring on/off knappen..

Ubuntu Linux 8.1 förinstallerat

Wine windowsemulator installerad

HD audio 7.1 kanals ljud, 1 GB grafikminne, 2 gb internminne... V'ldigt bra komponenter for det dar priset! Vet inte riktigt om det dar ar nogot stalle att lita pa... For med det dar grejerna klarar du formodligen vilket spel som helst ute pa marknaden, om du installerar Windows (Ubuntu Linux 8.1 förinstallerat). Och den har 2 st Pci-express ingangar sa att du latt kan montera in extra grafikkort tillexempel... 6 st usb portar ar ju ockso valdigt nice... Men som sagt sa tror jag att du bor ta reda lite mer pa om vad du koper, finns manga som kan lura dig, t.ex har ett skitdaligt grafikkort och internminne i dator... Speciellt du som "inte kan sa mycket om datorer" :P MvH Alexander!

Ja det funkar om MAN ÄR SNUSKIGT RIK :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Jag rekommenderar inte Ubuntu fy f*n! Jag har kört det hos min pappa och om man ska köra Sketchup via Wine så skiter allt sig och man måste ominstallera! Jäkla Ubuntu :cry:

Jaha okej >.< Men du, berätta mer, logga in på msn.

Mensom sagt, jag suger på datorer, vad ska man köpa till då, vad behöver ersättas? :o

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Men som sagt sa tror jag att du bor ta reda lite mer pa om vad du koper, finns manga som kan lura dig, t.ex har ett skitdaligt grafikkort och internminne i dator... Speciellt du som "inte kan sa mycket om datorer" :P MvH Alexander!

Jo, jag vet. Men hade tänkt höra mig om om vad andra tycker om den sidan., om de nu finns någon som köpt därifrån xD. Nej, men jag vet att min lillebror köpte sin dator för inte så mycket mer pengar, och den är ungefär som den jag hade tänkt köpa :3

Nej Jennie det kortet är urdåligt egentligen, köp det jag har ATI RADEON 4830 det är det tredje bästa dem har gjort. Köp på något känt som: Komplett elr Inet. Det övriga ser sådär ut...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Justfiwi

Ja, grafikkortet ar inte det basta pa marknaden... Men har jag sagt det? Jag sa att det bor klara de flesta spelen pa marknaden.. Jag sa inte att den klarar alla spel pa hogsta installningarna. 1 gb ar trots allt ganska bra!

Men sen hänger det på klockfrekvensen <_<

Edit: Men håller med dig, det BÖR klara spelen men inte maxa dem direkt

Redigerat av Justfiwi
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Radeon HD4870, köp det, mycket, mycket bra grafikkort.

Sen är inte alls Ubuntu värdelöst, bara för att du inte vet hur man använder det korrekt, mycket bättre än Windows.

Så du kör spel via Wine Beta så att allting kan skita sig... Okej.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...