Hoppa till innehåll

Får Detta Error!

KuroKaktus

Rekommendera inlägg

Hej! Ju nu när jag patchade wow fick jag detta error:

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej! Ju nu när jag patchade wow fick jag detta error:

The file "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml" could not be renamed to "C:\Program Files\Common Files\Blizzard Entertainment\World of Warcraft (2)\Uninstall.xml.Trash". (ConflictManager::ResolveConflicts/3)

To check this installation for problems, click the "Repair" button. The Repair tool can automatically fix many update errors.

Snälla nån
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Så går det när man spelar på privates =D.

Köper du riktig speltid och spelar spelet som det ska spelas händer det inte så. Din länk till Uninstall.xml avslöjar dig allt.

Men eftersom blizzards repairtool inte är designat för att spela på privates tvivlar jag på att det funkar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
  • Skapa ny...