Gäst ReaLone Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 (redigerat) Jag har nu suttit ett tag med en hemsidelayout till en hemsida som jag kanske ska lägga ner tid på. Då jag inte bestämt mig ännu har jag inte gjort någon kodning till layouten. Men det går ju lika bra att ge feedback på en bild av layouten. Den är gjord i Photoshop om någon undrar. Ge mig feedback. :) Se layouten här Redigerat 17 Februari 2009 av ReaLone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Kreativ, färgglad, gillar den :o Kanske lite liten dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Definitivt för låg kvalité. Alla linjer skär i ut "Paint-style". Annars är det väl bara att centrera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ReaLone Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Ok. Den är för liten och allmänt dålig tycker ni? 33% tycker ändå att den är snygg :) Centreringen skulle fixas om den blev kodad tilll html-layout. Det är tveksamt nu (att den kommer att kodas) då så mycket dålig kritik har kommit. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Ok. Den är för liten och allmänt dålig tycker ni? 33% tycker ändå att den är snygg :) Centreringen skulle fixas om den blev kodad tilll html-layout. Det är tveksamt nu (att den kommer att kodas) då så mycket dålig kritik har kommit. :'( Vilket dåligt självförtroende du har då ^^ Lita lite på ditt eget omdöme men ta samtidigt åt dig av kritiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 Jag ser bara en liten bild some säger 50webs.com men den var snygg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 http://www.50webs.com/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CrazyBarrie Skrivet 14 Mars 2009 Rapport Dela Skrivet 14 Mars 2009 http://www.50webs.com/ ? Ja, så såg den ut. Fast bara grejen i högra hörnet där det står 50webs.com :b Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.