j0hn Skrivet 6 April 2004 Rapport Dela Skrivet 6 April 2004 Jag köper kläder och annat kul, det lilla som blir över sparar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag får inget på något sätt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag får inget på något sätt... Ingeting??Så du kan inte köpa något?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag får ibland grejor men inte mycket! Men jag är nöjd än då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spaghettin Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag sparar mina pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 sparar i ca 3 månader så har ja 600 kr då kan ja garanterat köpa ett spel. B) ja får 200kr i månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej vad mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag sparar mina pengar. Jag med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Moody Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Findus3 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag brukar spara eller köpa ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Laithean Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Jag får ingen Vecko peng eller Månads peng jag får nöja mig cirka 2500 kr eller något om året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kanji Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Vad lite!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.