DAWd Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Hej, undrar. Kommer man kunna ''Köpa'' The lost and damned i butiker eller måste man ladda ner genom xboxet? :S, måste veta :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 16 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 vad jag har hört så är det enbart via xbox live. :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 16 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2009 Åhh... Kan inte fixa det då >_<, har väntat aslänge på det :@ :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 (redigerat) DET KAN f*n INTE VARA GENOM XBOX =OOOOOOOO På game.se står det ju något om de.. Ska ju komma ut idag EDIT: Bahhh det e faktist laddaner... men kostar 1600 mspoints.. Jag kan inte ladda om poäng eller live PGA NAT moderate =(((( Redigerat 17 Februari 2009 av windnoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DAWd Skrivet 17 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 DET KAN f*n INTE VARA GENOM XBOX =OOOOOOOO På game.se står det ju något om de.. Ska ju komma ut idag EDIT: Bahhh det e faktist laddaner... men kostar 1600 mspoints.. Jag kan inte ladda om poäng eller live PGA NAT moderate =(((( 1. När jag sa ''Genom xboxet'' så mena jag genom ''Live''...2. Jag frågade inte om hur mycke det kostar eller något. Jag frågade om man ska kunna köpa det (butik) asså... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Sa jag nåt fel då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg