chrillechrille Skrivet 31 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 31 Oktober 2003 HEJ HEJ! :!: :!: :!: Jag rekomenderar Chain när det gäller att få avatar, han gjorde min Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 skriv en tråd på allmänt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dutten Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 avatar Va ä de fö nå Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
didar Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Dutten det vet jag inte heller kan nån säga vad avatar är förr nått 8) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 en totalt onödig tråd som nån mod kan låsa! + hehe... en avatar är bilden under namnet! man kan lägga in en i "profil"! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Daniel Kamali Skrivet 3 November 2003 Rapport Dela Skrivet 3 November 2003 Men alltså vem spammar här NI inte chrillechrille eller vad han nu heter sluta spamma! Svara inte på onödiga inlägg så slutar allt spamm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 vad var det du skrev då???? SPAMM! märkte du inte att du sjlv inte är moderator det är dom som är vakter inte du om dom ger varning då blir det så! man måste väl förklara för nybörjare vad en avatar är?? eller hur??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rinosaur Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 vad var det du skrev då???? SPAMM! märkte du inte att du sjlv inte är moderator det är dom som är vakter inte du om dom ger varning då blir det så! man måste väl förklara för nybörjare vad en avatar är?? eller hur??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dannie Skrivet 5 November 2003 Rapport Dela Skrivet 5 November 2003 :shock: Låste inte jag den här tråden igår?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg