WishCookie Skrivet 20 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Äter jag kiwi så börjar tungan klia och det gör ont i halsen :( Förra året upptäckte jag det. Kiwi är min älsklings frukt Kiwi :( :wub: Alla får kliande tunga av för mycket Kiwi tror jag :P Jag kan inte äta lök, jag vet inte vad det är riktigt, jag tycker inte det är äckligt men jag mår illa om jag äter det xD Jag börjar alltid gråta av lök, är jag allergisk då? LOL Nej du är inte allergisk mot lök alla kan börja gråta av lök. ^^ Grönsaker. Mina smaklökar gillar inte smaken. Sympton: Jag gnäller på att det smakar äckligt. Gillar du inte ens gurka :o Det är gott. Redigerat 20 Februari 2009 av Moonlamp Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ruthar Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 (redigerat) Kiwi och apelsin, jag kan äta typ 1-2 om dagen men om jag äter typ 3-4 så kliar det på benen och i halsen Och apelsiner är ju så j*vla gott :( Edit: Vet inte om det är allergi eller inte Redigerat 20 Februari 2009 av Ruthar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Kiwi och apelsin, jag kan äta typ 1-2 om dagen men om jag äter typ 3-4 så kliar det på benen och i halsen Och apelsiner är ju så j*vla gott :( Edit: Vet inte om det är allergi eller inte Klia på benen? Brukar klia på tandköttet för mig :-p Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Är inte allergisk mot någonting men... Jag kan bara inte äta tortilla... jag bara kan inte, börjar må illa och får huvudvärk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 20 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2009 Jag kan bara inte äta tortilla... jag bara kan inte, börjar må illa och får huvudvärk.Äru inte lite allergisk mot det då då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WishCookie Skrivet 21 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag kan bara inte äta tortilla... jag bara kan inte, börjar må illa och får huvudvärk.Äru inte lite allergisk mot det då då? Du fattar väll att han är allergisk och inte tål det. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Jag kan bara inte äta tortilla... jag bara kan inte, börjar må illa och får huvudvärk.Äru inte lite allergisk mot det då då? nope. Det är psysikt ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 21 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2009 Äter jag mycket hasselnötter är det bye bye för halsen sväller och jag kan inte andas håller mig bårta från alla nötter av säkerhets skäl Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Skurken Skrivet 22 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2009 Näpp, men Coca Cola + Choklad= Räserbajs! x''D Min mage reagerar hårt på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.