Wetterl Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Det har hänt nåt konstigt med min Touch Screen, den funkar inte, jag undrar om ni vet något som kan få det att funka igen Snälla, hjälp!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
laynus Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Jag tycker du ska gå tillbaka till butiken där du köpte den så får dom fixa det! Bäst att inte testa förmycket själv för då går garantin! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Har ingen garanti, köpte det begagnat för 4 år sedan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MentalogisT Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Köp en ny då, kostar väl lika mycket att reparera den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Eller så väntar jag några månader och köper DSi istället Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Lyser den inte eller reagerar den inte när du rör vid den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) Den reagerar inte när jag rör den EDIT: Fungerar nu Redigerat 20 Februari 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg