Mac91 Skrivet 17 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2009 Hur laddar man ner filmer jag har gjort i halo 3 in till datorn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Capture card. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Champagne Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Hur laddar man ner filmer jag har gjort i halo 3 in till datorn?VÄRLDENS STÖRSTA BUMP!! Du måste ha Bungie Pro och sen laddar du ner från www.bungie.net :rolleyes: Men du kan bara ha 5 minuter per månad... det suger jag vet men annars kan man köpa det... Men då måste man göra nåt på AMAZON eller vad de var Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Ehumm, vem var det som bumpade egentligen..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 4 Februari 2010 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2010 Han kanske bara antydde att han var medveten om att hans post var en bump Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg