Hoppa till innehåll

Nytt Forum !


Gäst aJwant2bme

Rekommendera inlägg

Gäst aJwant2bme

Jag är VÄLDIGT ny här, jag har varit medlem sen 20 januari ja, men jag har inte varit aktiv, försen typ, 3 dagar sen eller liknande. Men, jag har märkt att i forumen anmäls väldigt många saker och många får tillsägelser (Jag fick en för att jag sa hej till min lillebror ._.' Fast, det bröt ju iofs mot en regel menmen). Jag tycker att det är lite väl mycket. Så det jag tänkte var, kan man inte starta ett nytt forum, som ungefär Sandlåda eller ngt, där man FÅR vara VÄLDIGT oseriös, man får "flumma" osv?

Det jag menar är, det är inte så jättemånga medlemmar på fuska, men jag tror att alla ngn gång har något SJUKT ROLIGT att säga, men, det finns inget forum där man FÅR vara OSERIÖS, och, då blir det kanske en tråd i Allmänt som sedan blir låst för att den inte "passade in".

Om man startade ett nytt forum där man får skriva helt sjuka random saker, så skulle man kunna ha översikt på det så att ingen går på någon annan, så att ingen KRÄNKER någon annan osv. Förstår ni vad jag menar?

Jag vill ha ett forum där man kan ha RIKTIGT KUL D:< !

Vilka är på och håller med mig? :rolleyes: :lol:

Redigerat av aJwant2bme
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 43
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det var en aning jobbigt att läsa igenom din text..

 

Iaf, så hade vi ett forum aka spamhörnan. Där man fick spamma, göra lekar osv utan att få FuskaRank eller FuskaMynt.

Det forumet togs bort utav en anledning jag ej kommer ihåg.

Vill du hålla på med lekar, skriva onödiga inlägg osv, så finns det ett antal gruppforum där man kan leka.

Grupperna finner du här: http://www.fuska.se/grupper/

 

 

Övrigt så tror jag inte att admin kommer skapa ett globalt forum som används för spam.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

Vad var det som gjorde det jobbigt att läsa >.<?

 

Alltså, det jag menar är att grupperna är väl roliga, men det är inte samma som ett forum. Jag menade inte något forum där man riktigt får spamma, utan mer ha roligt.

Och jag struntar vad admin gör eller inte, för tillfället, eftersom jag bara vill veta hur många som är på och skulle vilja ha liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En grupp är exakt likadant som ett forum..så Nej...ja tycker bara de e onödigt

Vf sa du inte det från början då <_<

 

Det är väl bara att du tar och kollar, eller?

Det som skiljer ett gruppforum från detta forum, är att du inte får FuskaRank eller Fuskamynt i ett gruppforum.

Men för övrigt så ser det likadant ut.

Redigerat av Raptomex
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

En grupp är exakt likadant som ett forum..så Nej...ja tycker bara de e onödigt

Vf sa du inte det från början då <_<

 

Det är väl bara att du tar och kollar, eller?

Det som skiljer ett gruppforum från detta forum, är att du inte får FuskaRank eller Fuskamynt i ett gruppforum.

Men för övrigt så ser det likadant ut.

 

 

Jag menade "Varför sa du inte nej från början då" Inte det första <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En grupp är exakt likadant som ett forum..så Nej...ja tycker bara de e onödigt

Vf sa du inte det från början då <_<

Det är väl bara att du tar och kollar, eller?

Det som skiljer ett gruppforum från detta forum, är att du inte får FuskaRank eller Fuskamynt i ett gruppforum.

Men för övrigt så ser det likadant ut.

 

 

Jag menade "Varför sa du inte nej från början då" Inte det första <_<

 

Okej. Ber om ursäkt då. Att försöka förstå vad det är du försöker framföra i dina inlägg är inte det lättaste.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst aJwant2bme

En grupp är exakt likadant som ett forum..så Nej...ja tycker bara de e onödigt

Vf sa du inte det från början då <_<

Det är väl bara att du tar och kollar, eller?

Det som skiljer ett gruppforum från detta forum, är att du inte får FuskaRank eller Fuskamynt i ett gruppforum.

Men för övrigt så ser det likadant ut.

 

 

Jag menade "Varför sa du inte nej från början då" Inte det första <_<

 

Okej. Ber om ursäkt då. Att försöka förstå vad det är du försöker framföra i dina inlägg är inte det lättaste.

 

 

Nehä, förlåt mig då ._.

Jag är tjej, jag är invecklad (Y)._.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...