💬
Logga in
Fuska.se

Operera

18 svar · startad

Trådstartare #1

jag kommer kanske operera mina testiklar. Har aldrig opererats förut, jag e skit rädd.kommer att åka till karolinska den 9 mars för kontroll, asså typ hur länge kommer det att pågå? Och gör det ont efter?

Senast ändrad:

Jag har operarat mig en gång och då var jag liten (7 år) och vad jag minns så var det inte farligt och allt gick bra.

Varför ska du operera testiklarna?

Jag vet ju inget om hur det känns för killar, men, om det är en större operation och du ska sy, så kanske det kommer ömma ett tag, men, jag tror det är uthärdligt. Men som sagt, jag vet ju inte hur det känns för killar ^^''''

Trådstartare #4

Ska operera mig för att kulorna vrider sig.

läste först "operara bort mina testiklar" :P.

Men vridna kulor är väl rättså vanligt(well..inte jätte vanligt men ändå) så det ska nog gå bra.

Pungvred kallas det väl i dagens samhälle? =P Det är inte alltför ovanligt så du har inget att oroa dig för.

20 Feb 2009

Vadå kulorna vrider sig? Jag fattar inte.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Testistorsion

antar att det är det. Lät ju inte så kul att ha btw lol.

Aj.. :(

det lät ju inte så bra. Men nog tror jag att det ska gå bra att operera!

Aj, aj, aj....

Men du, hoppas de går bra då ;)

21 Feb 2009

det går nog fort att lösa det :)

Lugn, det går bra :) Jag har opererat min arm (snarare min hand) när jag var typ 8? (Jag ramlade från ett träd). Lycka till!

↗ till inlägget

http://sv.wikipedia.org/wiki/Testistorsion

antar att det är det. Lät ju inte så kul att ha btw lol.

ÅH FY f*n! - jag mår illa nu...

ciao nu ska jag sno snus av farsan.

Ååååååh... Min mamma berättade just vad det var. Tänker vara extra försiktig nu :S

Förh*lvete :o

Dessutom är du nog nedsövd eller? :-p

↗ till inlägget

Dessutom är du nog nedsövd eller? :-p

Självklart är man sövd. Har blivit opererad förut och det är inget du behöver oroa dig för. ;)
22 Feb 2009

Du kommer sova och när du vaknar är det fixat. Jag skulle inte brytt mej om hur lång tid det skulle ta.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in