LBPPs3 Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 (redigerat) på mitt retro hotel så kan jag inte ändra kläder!! Snälla säg hur jag kan göra det!! :( :( min "loader" är gjord på www.thehabbos.org... är det något fel på deras "loaders" eller?? :huh: Redigerat 18 Februari 2009 av LBPPs3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Man ska inte ha retors!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LBPPs3 Skrivet 18 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Man ska inte ha retors!!Varför Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Glassgubben Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 Det bryter mot lagen. Har du hört talas om upphovsrätten? Om inte så är det med enkla ord: Du får inte ta från någon annas sida utan att fråga om lov. Vad tror alla retro loaders har sin ''källkod'' ifrån? Jo Habbo hotells egna loader. Om du har en retro uppe och habbo personalen ser den kan du riskera böter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2009 §3.7 Låst. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg