Lynott Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Sjukt osäker om detta är fake eller inte, om man kollar på vad dom skriver låter det sjukt övertygande fast om man kollar vart den kommer ifrån så får jag en grov känsla av att det är fEjk! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 (redigerat) Skitfake, ta bort så fort som möjligt Du vill ha bevis kanske? Klicka på länken och skriv "ni" i Account name och "suger" i Password och se om det funkar Redigerat 19 Februari 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Blizzard vill aldrig ha en account verification. Antingen misstänker dom dig och bannar dig dirr och då får överklaga eller så misstänker de inget och gör inget. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Awh damn. Om jag hade skrivit in alla saker, vad skulle hända då? Skulle jag komma in på accountet eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 19 Februari 2009 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Awh damn. Om jag hade skrivit in alla saker, vad skulle hända då? Skulle jag komma in på accountet eller?Nej, det du skriver in i rutorna skickas till hanhon som skapade sidan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lynott Skrivet 19 Februari 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2009 Okey, haha kollade min inbox nu och har yttligare 4st fake mejl, haha =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg